Leer ze kennen – Arnoud Dijkmans
Accountmanager Fleetsales bij Wassink Autogroep
Ontmoet Arnoud Dijkmans, een enthousiaste accountmanager bij Wassink Autogroep met een aanstekelijke passie voor het vak. Hij is 56 jaar, woont samen met zijn gezin in Wijchen en is inmiddels uitgegroeid tot een ware professional in het vak. Zijn doel? Bekendstaan als de betrouwbare schakel met een persoonlijke touch en altijd de klant voorop!
Arnoud is een echte Wijchenaar, samen met zijn vrouw Daniëlle woont hij er in een sfeervolle jaren 30-woning. Met drie zoons is het thuis altijd levendig in huis. “Onze agenda zit elk weekend vol,” zegt hij met een grijns. “Met vrienden, etentjes, motorpraat… je kent het wel.” Naast koken is de motorsport al jaren een rode draad in Arnouds leven. Tot op de dag van vandaag zorgt dit voor het nodige avontuur.
Dat avontuur vond z’n weg ook in de carrière van Arnoud. Na de middelbare detailhandel school rolde hij de woninginrichting in, haalde zijn diploma als Master of Interiordesign en stuurde jarenlang een team aan. Maar dan: een klant. Een gesprek. Een kans. En ineens stond hij in de automotive. Twintig jaar later voelt hij zich nog altijd thuis in deze mooie branché.
Sinds 2015 is hij onderdeel van Wassink Autogroep, eerst in Venlo, daarna Nijmegen. Tot april 2025 stond hij in de showroom voor de Stellantis-merken. Nu is het tijd voor iets nieuws. Meer de weg op, meer de diepte in: accountmanager Fleetsales. Met als aftrap een intensief traject om Ford Pro accountmanager te worden. Dat is inmiddels gelukt.
“De kracht van dit werk zit voor mij niet in de deal,” vertelt hij. “Het zit in het contact. In die band die je opbouwt.” En dat merk je. Arnoud praat niet vóór de klant, maar mét de klant. Luistert, vraagt door, denkt verder. Want mobiliteit is méér dan een voertuig. Het is beleid, wetgeving, toekomstvisie, fiscale uitdagingen en duurzaamheid in beweging.
Hier voelt hij zich door zijn passie voor mobiliteit helemaal op zijn plek. Hij geniet ervan om naar buiten te gaan, met klanten te praten, aan zijn netwerk te werken en daarin kansen te ontdekken. Arnoud lacht: “Als je uitstraalt dat je blij bent met je werk, voelen klanten dat.”
De automotive wereld verandert snel en als wij Arnoud vragen over de uitdagingen vertelt hij dat klanten soms worstelen met vragen rondom de toekomst van mobiliteit. Elektrisch rijden, emissiezones en duurzaamheid spelen allemaal mee. Het zijn soms complexe vraagstukken, maar juist hierin vindt hij uitdaging en voldoening.
Maar wat er ook verandert, Arnoud kijkt vooruit. Nuchter, realistisch, met beide voeten op de grond. En als het aan hem ligt, wordt regio Nijmegen de komende jaren nog stabieler, herkenbaarder en persoonlijker.
“Je hebt het pas echt goed voor elkaar,” zegt hij, “als een klant jouw ambassadeur wordt.”

In de “Leer ze kennen” rubriek stellen wij de krachten achter Wassink Autogroep aan je voor. Mede dankzij de inzet en het harde werk onze collega’s is Wassink Autogroep in staat om de service te bieden waar we bekend om staan. Daarom blijven we investeren in ons team, zodat we elke dag opnieuw kunnen voldoen aan de verwachtingen van onze klanten.