Filter

Filter herstellen

Onderwerp:


Filter herstellen

Plaats:


6.9 39 mensen Onderhoud

8.1 117 mensen Aanschaf

7.8

Totaal 171

Ervaringen

10 Doetinchem

19 mei 2018 door Tjarda

Fijne mensen in Doetinchem. Altijd belangstelling en tijd voor de klanten. Wassink kijkt met de klant mee, als er een keuze gemaakt moet worden bij het aanschaffen van een auto en geven daarbij een goed advies. Kortom TOP!

2 Nijmegen

17 mei 2018 door Henk

mensen, nu al twee dagen zou ik terug gebeld worden om een afspraak te maken voor servicebeurt voor de Ford. Heb de centralist gisteren en vandaag al drie keer aan de telefoon gehad. Drie keer is er eerst geprobeerd met Nijmegen te verbinden, ook drie keer is er een mail gestuurd met een terugbelverzoek. Waar zijn jullie????

1 Nijmegen

04 mei 2018 door M. Maas

Op 4 mei Adblue laten bijvullen. Kennelijk vloeistof gemorst waardoor dit aan de zijkant van de auto terecht kwam. Heb dit met moeite van de auto af gekregen. Vind dit alles behalve een goede service.

10 Oss

04 mei 2018 door Dorine Laeijendecker

we zijn zeer netjes geholpen door Mike. Super fijn hoe dat het allemaal gegaan is. We zijn zeer netjes geholpen en erg blij met onze nieuwe C1

10 Oss

02 mei 2018 door J. van der Eerden

Met C5 naar garage in Oss geweest. Om even de computer uit te lezen moest ik 4 dagen wachten. Dit gaf geen oplossing. Aan de desk werd ik te woord gestaan door Jerry van Dijk. Kreeg niet het gevoel dat hij erg serieus nam. En voorlopig was er geen tijd om goed te kijken... Klachten bleven. Vandaag terug gegaan. Een andere man aan de balie stond mij nu netjes te woord en een gezicht dat ik nog kende van Van Hunnik nam de zaak over. Hij maakte een korte proefrit, had na 100 meter in de gaten wat er waarschijnlijk aan de hand was, zorgde meteen dat de zaak in de werkplaats serieus bekeken werd en na een uurtje reed ik weg. Kosten? "Nee, service meneer". Ik kende mijn garage, waar in in de Van hunnik-tijd zeer tevreden over was, weer terug! Score: de eerste keer 1 ster??, de tweede keer 5 sterren

0 Wamel

29 april 2018 door Kees Poortman

Afgelopen week een tweede keer gepoogd om een auto aan te schaffen bij dit keer vestiging Wamel. Net als vorig jaar bij vestiging Arnhem, weer nauwelijks te woord gestaan door verkoop personeel. Ook nu weer elders de aankoop gedaan. Klanten zijn niet een verstoring van de werkdag, maar de reden dat er een werkdag bestaat.....

1 Venlo

25 april 2018 door angelien stolk

op 11 april online geprobeerd een afspraak te maken voor een bandenwissel op 9 mei. Ik ben telefonisch slecht bereikbaar, maar zie regelmatig een mij onbekend telefoonnummer uit de regio Nijmegen voorbijkomen. Ik krijg echter pas op 23 april een emailberichtje dat de afspraak niet gaat lukken met het verzoek om opnieuw een afspraak te maken. Mag ik weer achteraan sluiten op de eerstvolgende beschikbare dag 23 mei? Ik dacht het niet.

0 Nijmegen

21 april 2018 door Terry van Vegchel

Aflopen vrijdag de auto opghaald tot volle tevredenheid. Kentekenbewijs zou 1 a 2 werkdagen duren donderdag gebeld naar gargage nog niets ontvangen. En zou terug gebeld worden maar ja geen reactie. Vrijdag weer gebeld zou weer terug gebeld worden en zoals je al raad weer geen reactie. Ik ben een nieuwe klant maar dat is niet klantvriendelijk naar mijn mening. En baal als een stekker dat ik er weer achteraan moet.

10 Velp

20 april 2018 door Patrik

super hoe jullie team te Velp deze gestrande Belgen verzorgd heeft. Bij aankomst in de garage met ons gezin werden we warm onthaald en kregen we een lekkere kop koffie. Dat was welgekomen na de panne van onze wagen na een rit van 2 uur. Jullie regelden netjes na 17h een huurwagen voor ons gezin zodat we onze vakantie netjes verder konden zetten. Na afloop van ons verlof was de auto perfect gerepareerd en netjes gepoetst en konden we zonder zorgen huiswaarts keren. Top team zijn jullie! Groetjes vanuit België (Bevel bij Nijlen ;-) )

9 Venlo

13 april 2018 door Paul Royakkers

Na een klein meningsverschil bij de aflevering van de auto, werd dit door Ford Wassink adequaat opgepakt. Het probleempje werd snel uit de wereld geholpen door Wassink groep. Dit is nu de reden waarom je een auto koopt bij een betrouwbare dealer, die staat voor zijn bedrijf en het merk Ford.

10 Wamel

02 april 2018 door R Bovendorp

Werd zeer vriendelijk ontvangen. kreeg goede uitleg over de auto en vragen die ik had. De verkoper nam de tijd voor je. Heb er een goede ervaring aan overgehouden.

10 Wamel

02 april 2018 door R Bovendorp

Werd zeer vriendelijk ontvangen. kreeg goede uitleg over de auto en vragen die ik had. De verkoper nam de tijd voor je. Heb er een goede ervaring aan overgehouden.

Contact Openingstijden
ma-vr: 08:00 - 18:00 uur *
za: 09:00 - 17:00 uur *

* Werkplaats & Werkplaatsreceptie
ma-vr: 08:00 - 17:00 uur
za: gesloten

Wassink Autogroep
E: info@wassinkautogroep.nl

Wassink Autogroep pay-off

Erkend duurzaam logo