Ontdek de nieuwe E-PARTNER bestelwagen met elektrische aandrijving is, deze is ontwikkeld om je werkdag te vereenvoudigen door wendbaarheid, eenvoudig parkeren en een ruim laadvermogen te combineren. Niet alleen is hij geruisloos, stijlvol en milieuvriendelijk, maar hij heeft tevens volledige toegang tot stedelijke gebieden met milieu zones en zones zonder emissies.
Volledig elektrisch rijden staat borg voor nieuwe rijsensaties zonder concessies:
De Peugeot e-Partner zal beschikbaar zijn in de afwerkingsniveaus Pro, Premium en de specifiek voor lange afstanden ontwikkelde Asphalt.
Om optimaal te profiteren van het WLTP-rijbereik van 275 km van de nieuwe Peugeot e-Partner, zijn er verschillende oplaadoplossingen. Standaard is de Peugeot e-Partner voorzien van een geïntegreerde driefasenlader van 11 kW, om zo op iedere locatie van de meest optimale laadsnelheden te profiteren.
De nieuwe Peugeot E-Partner beschikt over de vernieuwde PEUGEOT i-COCKPIT®: een 10-inch HD touchscreen, een 3D navigatiesysteem en de stemassistent van OK PEUGEOT combineert zowel een grote wendbaarheid als oprecht plezier dankzij de ergonomie van de rijpositie die nieuw is in het segment.
De PEUGEOT i-Cockpit®, het dashboard van de PEUGEOT PARTNER, trekt onmiddellijk de aandacht.
Voor een optimale concentratie van de bestuurder bevindt alles zich binnen handbereik. Het compacte stuurwiel zorgt voor dynamische en intuïtieve rijsensaties. Het head-up instrumentenpaneel biedt extra veiligheid en comfort doordat de bestuurder alle essentiële informatie kan aflezen zonder zijn blik van de weg te hoeven wenden. Het in het midden van het dashboard geplaatste, en naar de bestuurder gerichte, capacitieve 8 inch touchscreen geeft rechtstreeks toegang tot de belangrijkste functies: radio, navigatie, autoparameters, telefoon, enz.
© 2024 – Alle rechten voorbehouden. Bovenstaande prijs is een adviesprijs, exclusief btw en bpm en alle kosten die gemaakt moeten worden om uw auto rijklaar te maken, exclusief metallic lak en afleverpakket. Type – en vormgevingsfouten voorbehouden.