Filter

Filter herstellen

Onderwerp:


Filter herstellen

Plaats:


7.1 39 mensen Onderhoud

8.2 123 mensen Aanschaf

7.8

Totaal 180

Ervaringen

9 Doetinchem

14 juni 2018 door theo van bree

apk en beurt peugeot

9 Doetinchem

11 juni 2018 door L Vos

Meer dan tevreden over de uitstekende service van Wassink Auto Groep Doetinchem Complimenten met name voor Maikel Willemsen die ons geweldig geholpen heeft. Zo tref je het als klant niet vaak meer. Nogmaals hartelijk dank!

10 Oss

09 juni 2018 door Peter Stoltz

Ondanks dat we niet tot zaken hebben kunnen komen was het contact open en eerlijk over en weer. We hebben met de heer van de Scheur diverse gesprekken gehad. Wat mede reden is van het niet kopen van een auto is de -voor ons- misleidende inruilwaarde die wij via de PSA groep kregen toegestuurd, is niet reëel. We rijden al een kleine citroen waar we erg tevreden over zijn en hadden graag voor onze tweede auto ook overgestapt naar deze dealer. Wie weet de volgende keer.

2 Nijmegen

28 mei 2018 door Dinkela

Goedenavond, Ik ben, onder andere in verband met vakantie, nog niet in de gelegenheid geweest om mijn reservesleutel (63-PN-BZ) op te halen na een schade taxatie door een externe schade expert op de Peugeot vestiging in Nijmegen. Graag wil ik wel alvast kenbaar maken dat ik het geen fijn gevoel vind dat ik pas achteraf te horen kreeg dat ik jullie ruim 100 EUR moet betalen, omdat de schade expert bij jullie op de parkeerplaats de schade kwam beoordelen. Het feit dat ik het terug krijg bij reparatie verandert hier niets aan. Ik vind het desondanks een vreemde gang van zaken dat ik hier pas achteraf van op de hoogte wordt gesteld. Daarnaast vind ik de hoogte van het bedrag ook buitenproportioneel en ben ik dan ook benieuwd wat jullie hiervoor hebben gedaan. Ik was voornemens om de schade gewoon bij jullie te laten herstellen, maar door deze werkwijze voelt het toch alsof jullie door een hoge rekening willen afdwingen dat ik dit ook daadwerkelijk doe. Dit is echter voor mij juist eerder een reden om ervan af te zien. Ik zal op korte termijn de sleutel op komen halen, maar door deze gang van zaken voel ik mij niet vrij in mijn keuze. Dat jullie geld willen verdienen aan het faciliteren van een schade beoordeling, prima, maar communiceer dit dan van tevoren.

0 Oss

28 mei 2018 door Familie Smits

Hallo Peugeot Wassink, Afgelopen zaterdag stonden wij op de A1 met stukken met de auto, met moeite hebben we de parkeerplaats gehaald. Mijn man belde de Peugeot garage in Oss om te vragen wat te doen of wat het kon zijn hij zei hierbij dat we onderweg waren op de snelweg antwoord was kun je er mee langs komen (dus er was niet naar ons geluisterd). Hij kon verder niks bel de Peugeot card maar was het antwoord. Dit gedaan 1 uur moesten we wachten op hulp dit vonden we al erg lang. er was een onderdeel kapot van 5 min werk, maar omdat dit niet op voorraad was moesten we naar garage in de buurt en naar een bergingsgarage voor huurauto. vandaag wordt het onderdeel besteld en morgen wordt de auto gemaakt. Woensdag moet mijn man en zoon een vrije dag pakken om de auto weer in Nijkerk op te gaan halen, mijn zoon ook die heeft nog geen rijbewijs en werkt op het zelfde bedrijf in Eindhoven en kan daar zelf niet naar toe. Nu gevraagd of Peugeot garage in Oss onze auto deze kant op wil halen voor ons, dit doen ze niet. We zijn al jaren klant hebben 2 jaar terug nog een splinternieuwe 308 gekocht, maar service ho maar. Natuurlijk wel als je een nieuwe koopt. Ik heb zelf een Suzuki daar heb ik ook een kaart van deze 1 keer moeten bellen en kreeg gelijk diezelfde dag telefoon van mijn eigen garage met de vraag of alles naar wens was verlopen en dat ik altijd als de garage open is hun mag bellen en dat ze me ten allertijden zullen helpen. Dat is toch heel anders vinden jullie ook niet. Dus voor ons nooit maar dan ook nooit een Peugeot meer wij nemen voortaan Suzuki van auto garage Verstegen uit Uden een top garage kan de Peugeot nog veel van leren. Met vriendelijke groet, familie Smits

10 Doetinchem

27 mei 2018 door Evalien Brasik

Zeer tevreden over de uitstekende service bij de aanschaf van mijn Kia RIO. Allemaal zeer vriendelijke medewerkers, ze nemen de tijd voor je en hebben goede kennis van zaken. Ik ben heel erg blij met mijn aankoop, de auto zag er werkelijk als nieuw uit ondanks 5 jaar oud. En toen ik de auto kwam ophalen mocht ik hem als een kadootje uitpakken. Dan weet je toch wel hoe je je klanten met een extra grote glimlach laat wegrijden. Top!

10 Nijmegen

25 mei 2018 door M. Honigh

Wij zijn meer dan uitstekend geholpen door Wilbert Vrieze bij de aanschaf van een nieuwe auto in uw filiaal in Nijmegen.

10 Nijmegen

25 mei 2018 door M. Honigh

Wij zijn meer dan uitstekend geholpen door Wilbert Vrieze bij de aanschaf van een nieuwe auto in uw filiaal in Nijmegen.

10 Oss

25 mei 2018 door Bas Smits

Deze week de nieuwe 308 sw opgehaald en perfect geholpen door Henk van de Scheur van de locatie in Oss. Hij wist exact aan te voelen dat ik niet van veel poespas en mooie praatjes hou en heeft hier zeer goed op ingespeeld. Een klantbenadering waarover ik erg te spreken ben. Complimenten.

10 Oss

25 mei 2018 door Bas Smits

Deze week de nieuwe 308 sw opgehaald en perfect geholpen door Henk van de Scheur van de locatie in Oss. Hij wist exact aan te voelen dat ik niet van veel poespas en mooie praatjes hou en heeft hier zeer goed op ingespeeld. Een klantbenadering waarover ik erg te spreken ben. Complimenten.

10 Doetinchem

19 mei 2018 door Tjarda

Fijne mensen in Doetinchem. Altijd belangstelling en tijd voor de klanten. Wassink kijkt met de klant mee, als er een keuze gemaakt moet worden bij het aanschaffen van een auto en geven daarbij een goed advies. Kortom TOP!

1 Nijmegen

04 mei 2018 door M. Maas

Op 4 mei Adblue laten bijvullen. Kennelijk vloeistof gemorst waardoor dit aan de zijkant van de auto terecht kwam. Heb dit met moeite van de auto af gekregen. Vind dit alles behalve een goede service.

Contact Openingstijden
ma-vr: 08:00 - 18:00 uur *
za: 09:00 - 17:00 uur *

* Werkplaats & Werkplaatsreceptie
ma-vr: 08:00 - 17:00 uur
za: gesloten

Wassink Autogroep
E: info@wassinkautogroep.nl

Wassink Autogroep pay-off

Erkend duurzaam logo