Filter

Filter herstellen

Onderwerp:


Filter herstellen

Plaats:


6.8 37 mensen Onderhoud

8.4 73 mensen Aanschaf

7.9

Totaal 121

Ervaringen

8 Nijmegen

21 juni 2017 door Jos Sistermans

APK keuring, Goed uitgevoerd, geen onaangename verassingen. Helaas was er geen leenfiets beschikbaar

4 Arnhem

19 juni 2017 door Mirjam wigman

Ik wil even terug komen op mijn vorige verhaaltje. Ik blijf erbij dat ik 18 euro te gek vind voor een huur auto. Maar ben wel heel prettig geholpen met het verder verloop van het onderhoud van mijn Kia. Er was iets stuk wat toch wel snel was en dat was na overleg gelijk voor hun rekening. Ben hier wel erg blij mee. Aan de telefoon ook prettig te woord gestaan. Bedankt!!

0 Arnhem

19 juni 2017 door Mirjam Wigman

Beste Ik heb mijn auto gebracht voor een grote beurt. En moet je 18 euro betalen voor een leen auto!!!! Ik vind dat meer dan schandalig ik moet straks bijna 400 euro afrekenen. En dan kan er geen huurauto af. Dat dat niet kan voor kleine beurt of keuring vind ik normaal daar kun je op wachten als je dat wil. Maar voor een grote beurt mag het wel bij prijs in zitten vind ik. Dat geeft mijn toch steeds meer te denken als de garantie voorbij is ik weer lekker naar een garage in Westervoort ga. Anders was ik wel ligt gebleven. Groeten Mirjam wigman

1 Boxmeer

16 juni 2017 door Bart Ockers

Een afspraak maken door middel van het online afspraken systeem schijnt nog al een probleem te zijn. 5 dagen geleden een afspraak gemaakt voor een kleine beurt. Vanmorgen gebeld. Nee hij staat niet in het systeem. Waarom werk je er dan mee. Slechte service en dan hebben we het niet eens gehad over de problemen bij de aanschaf waardoor ik een kleine beurt bij hen kreeg.

9 Zevenaar

05 mei 2017 door J. Breukelaar

Ik en mijn gezin hebben voor een week de nieuwe Kia Sportage Gt- line meegehad. De auto om te zien is al een plaatje; robuust, groot, strak, grote sportvelgen en een auto om in gezien te worden. Onze dochter van 15 maanden had voldoende ruimte achterin. Ook kon de kinderwagen, twee koffers, een tas en het campingbedje mee in de kofferbak. De hele week fijn gereden met de Kia. Zowel op de kleinere wegen, de stad als op de autobaan. De 1.6 motor voldoet aan alle eisen wat betreft power. Je bent zo aan de 100 km p/u. En je moet goed opletten dat je niet te hard rijdt. Echter lopen de brandstof kosten dan wel wat op. Maar dit heb je zelf in de hand. Alles bij elkaar zou dit voor ons gezin een perfecte auto zijn. Veel ruimte, rijdt soepel, reageerd snel, genoeg pk's en een auto om in gezien te worden.

1 Venlo

17 april 2017 door Anne vriezenkoop

SUPERSLECHT BEHANDELD!! Eerst bleek de auto niet zo te zijn zoals geadverteerd. Geen CC aanwezig. Auto had ook schade! 300 kilometer gereden om als stront behandeld te worden!! Gewoon respectloos.....

Angelique Gesthuizen-Van Donzel

21 december 2016 door Angelique Gesthuizen-Van Donzel

Beste mevrouw Vriezenkoop, Spijtig om te vernemen dat u niet over ons tevreden bent. Wij zullen hierover persoonlijk met u contact opnemen om het verder met u te bespreken.

Anne vriezenkoop

17 april 2017 door Anne vriezenkoop

Zoals eerder in de mail aangegeven. Jullie hebben alle kans gehad om een en ander recht te zetten. Ik had reeds aangetekende brieven naar de directie gestuurd zonder enige reactie. In plaats van de fout op fout te erkennen (dat is dan uiteindelijk wel gebeurd) en er vervolgens naar te handelen is er gewoon verstoppertje gespeeld. Verder contact lijkt mij verder onwenselijk. Hebben inmiddels drie nieuwe voertuigen aangeschaft voor ons wagenpark.

10 Arnhem

08 april 2017 door Piet Verfuurden

Piet verfuurden. WASSINK . AUTOGROEP. Perfect geholpen, met mijn jaarlijks onderhoud 5 de jaar, Aan mij KIA. RIO zeer vlot gedaan. Alle opmerkingen zijn verholpen. Uitleg van de werkzaamheden, correct gedaan een overzichtelijk. Ik had een goed voel. Je bent geen nummer Suzanne / Peter/Ronald/Gijs. Hebben een deskundig uitstraling. En zijn zeer klantvriendelijk, en luister naar de klant Aanbeveling waard, Ga zo door. Met vriendelijke GR, Piet verfuurden.

10 Winterswijk

07 april 2017 door W.H.G.Hoogland

Gastvrije ontvangst Vriendelijk personeel Deskundige monteurs Correcte en keurige afwerking. Zeer tevreden.

9 Nijmegen

24 maart 2017 door Rosanne

Telefonisch ging het wat moeilijk: er werd wel opgenomen, maar het doorverbinden lukte een aantal keer niet met de juiste persoon. Aan de balie werd ik wel heel vriendelijk geholpen: zowel bij het wegbrengen als ophalen van mijn mooie Kia. Ik ben zeer tevreden en hij komt volgend jaar nog een keertje langs!

10 Nijmegen

13 februari 2017 door britt van son

Zeer tevreden over de service van Wassink Nijmegen! 1 dag voordat ik op vakantie zou gaan bleek er remvloeistof te lekken en mocht ik niet meer verder rijden. Dankzij het snelle handelen van Wassink en het meedenkend vermogen is diezelfde dag mijn auto nog gemaakt en kon ik die nacht heerlijk op vakantie gaan. Mijn complimenten!

10 Winterswijk

04 februari 2017 door R. Clevers

Tijdens mijn zoektocht naar een zwarte Peugot 207 via "gaspedaal.nl" in contact gekomen met Iwan Wikkerink. Vanaf het 1e telefonisch contact goed gevoel over het bedrijf en haar medewerkers: correct met aandacht voor detail. Super!

10 Boxmeer

02 februari 2017 door Bezemer

Goede ontvangst en duidelijke informatie omtrent onderhoud met de daarbij behorende kosten voor onze Kia Picanto. Hierdoor geen verassingen achteraf. Prima service.

Contact Openingstijden
ma-vr: 08:00 - 18:00 uur *
za: 09:00 - 17:00 uur *

* Werkplaats & Werkplaatsreceptie
ma-vr: 08:00 - 17:00 uur
za: gesloten

Wassink Autogroep
T: 088 9277465
E: info@wassinkautogroep.nl

Wassink Autogroep pay-off