Filter

Filter herstellen

Onderwerp:


Filter herstellen

Plaats:


7.3 33 mensen Onderhoud

8.5 78 mensen Aanschaf

8.2

Totaal 122

Ervaringen

2 Nijmegen

14 december 2017 door M Veldhoven

Aan verkoper Kia Er is echt iets mis bij uw bedrijf Wassink, afdeling KIA. Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van de aankoop van de KIA Niro. Ik heb bij de aankoop van NIro ( t.w.v. 37000 euro) winterbanden gekocht. De koop is op 1 oktober gesloten. Deze banden zijn nu nog steeds niet gemonteerd op 20 november. Ik ben zeer geduldig geweest.maar nu ben ik het beu. Ik heb gewacht met bellen tot begin november. In een gesprek met u, hebt u toen aangegeven dat de banden nog niet binnen waren, maar dat u er werk van zou maken. Een week later had ik nog niets gehoord en heb ik u weer gebeld (op 13 november). U hebt toen uw verontschuligingen aangeboden en gezegd dat u er werk van zou maken. Toen werd ik drie dagen later gebeld door ene Ad (van de werkplaats). Heel vrolijk vertelde hij dat ze nog niet binnen waren. Dus dat ik zeker geen afspraak moest maken met de werkplaats, want dan kwam ik voor niets. En hij hoopte voor mij dat dw inter coorlopig niet zou invallen !!!! Hedenochtend ben ik ingesproken op de voicemail. De banden waren er, dus ik moest maar een afspraak maken. Dat heb ik vanmiddag om 14.00 uur geprobeerd, maar ze konden bij Wassink (na een allerlei leuke pauzemuziekjes) niemand aan de lijn krijgen van de werkplaats,maar ze zouden mij zo snel mogelijk terug bellen. Om 16.30 uur heb ik nog steeds niets van Wassink gehoord. Ik heb intussen 3 keer gebeld tussen 1600 en 1630 en krijg niemand aan de telefoon. Toen de auto werd afgeleverd heeft u mij vriendelijk verzocht om de Netto Promotor Score in te vullen. En ik moest vooral een 9 of een 10 invullen. Daar was KIA heel streng op. Nou dat heb ik netjes gedaan.Maar daar heb ik wel spijt van. De communicatie bij Wassink KIA is knap waardeloos. De serviceverlenng is zwaar onvoldoende. Zo ga je toch niet met klanten om. En .... intussen heb ik nog steeds geen afspraak. En geen winterbanden. Marc Veldhoven Tituslaan 7 Beuningen.

9 Winterswijk

29 november 2017 door Dennis van den Hurk

Onze ervaring met onderhoud van ons wagenpark is dat alles snel en netjes en overzichtelijk wordt terug gekoppeld per e-mail. Onlangs 3 bussen uitgeleverd gekregen. We zijn hier super tevreden over.

2 Nijmegen

23 november 2017 door Jack Janssen

In het kort: Koop een auto Ford B max. Wordt een afleveringdatum afgesproken. Voor het maken van een datum moet ik regelmatig bellen. Er wordt gebeld of een paar dagen later kon. Nieuwe datum gepland op die dag wil ik de auto halen is niet klaar. Toch op aangedrongen die dag ivm 2x omzetten van verzekering waar kosten in rekening wordt gebracht. Paar keer moeten mailen om die kosten terug te krijgen. Eerste beurt is jaar na aflevering volgens kaartje in de auto. Voelde niet goed ivm mobiliteitservice. De datum klopte niet. Afspraak gemaakt winterbanden wisseling. Gelijk aangeschaft op papier met verkoop. Nog gemeld bij het maken van afspraak. Komt ik op afgesproken dag zijn de banden niet besteld. Jullie komen de afspraken niet na ik raad niemand aan eerder af om een auto te kopen bij Wassink.

10 Winterswijk

24 oktober 2017 door Arjo en Dorien Vriens

We zijn zeer tevreden met onze aankoop van een nieuwe Kia. Max Huisman bedankt voor de klantvriendelijkheid en de vakkennis en de goede communicatie rond de aankoop en de afhandeling. Wassink Winterswijk een team vol passie en vriendelijkheid, kortom Service met een hoofdletter !!! Bedankt !!!

10 Nijmegen

15 augustus 2017 door Ronald Scheffer

Langs deze weg wil ik graag het verkoop team van Kia en in het bijzonder Siem Jansen bedanken voor de goede service en de klant vriendelijkheid. Ook de rest van het personeel bij Wassink is erg vriendelijk. Bij Wassink autogroep in Nijmegen is de klant echt koning en wordt er geluisterd en mee gedacht met de klant, en als er iets is wat niet goed is gegaan wordt je fantastische geholpen en wordt het opgelost. Dat is bij andere auto dealers wel anders. Ik ben heel blij met mijn Kia Picanto First Edtion. Nogmaals bedankt en echt een aanrader om bij Wassink Nijmegen een auto te koop.

10 Venlo

03 augustus 2017 door Christian Wijers

Een nieuwe Ford Kuga gekocht. Aflevering auto zeer goed uitgevoerd en afgehandeld. Probleempjes zeer goed opgepakt en ook opgelost. Zeer goede service!! Netjes op de hoogte gehouden van stand van zaken levering auto.

10 Nijmegen

06 juli 2017 door Erik Oranje

Zeer snel op klacht gereageerd! En gelukkig voor mij ook goed opgelost! Maar bovenal de snelle reactie was uitstekend!

8 Nijmegen

21 juni 2017 door Jos Sistermans

APK keuring, Goed uitgevoerd, geen onaangename verassingen. Helaas was er geen leenfiets beschikbaar

4 Arnhem Kia

19 juni 2017 door Mirjam wigman

Ik wil even terug komen op mijn vorige verhaaltje. Ik blijf erbij dat ik 18 euro te gek vind voor een huur auto. Maar ben wel heel prettig geholpen met het verder verloop van het onderhoud van mijn Kia. Er was iets stuk wat toch wel snel was en dat was na overleg gelijk voor hun rekening. Ben hier wel erg blij mee. Aan de telefoon ook prettig te woord gestaan. Bedankt!!

0 Arnhem Kia

19 juni 2017 door Mirjam Wigman

Beste Ik heb mijn auto gebracht voor een grote beurt. En moet je 18 euro betalen voor een leen auto!!!! Ik vind dat meer dan schandalig ik moet straks bijna 400 euro afrekenen. En dan kan er geen huurauto af. Dat dat niet kan voor kleine beurt of keuring vind ik normaal daar kun je op wachten als je dat wil. Maar voor een grote beurt mag het wel bij prijs in zitten vind ik. Dat geeft mijn toch steeds meer te denken als de garantie voorbij is ik weer lekker naar een garage in Westervoort ga. Anders was ik wel ligt gebleven. Groeten Mirjam wigman

1 Boxmeer

16 juni 2017 door Bart Ockers

Een afspraak maken door middel van het online afspraken systeem schijnt nog al een probleem te zijn. 5 dagen geleden een afspraak gemaakt voor een kleine beurt. Vanmorgen gebeld. Nee hij staat niet in het systeem. Waarom werk je er dan mee. Slechte service en dan hebben we het niet eens gehad over de problemen bij de aanschaf waardoor ik een kleine beurt bij hen kreeg.

9 Zevenaar

05 mei 2017 door J. Breukelaar

Ik en mijn gezin hebben voor een week de nieuwe Kia Sportage Gt- line meegehad. De auto om te zien is al een plaatje; robuust, groot, strak, grote sportvelgen en een auto om in gezien te worden. Onze dochter van 15 maanden had voldoende ruimte achterin. Ook kon de kinderwagen, twee koffers, een tas en het campingbedje mee in de kofferbak. De hele week fijn gereden met de Kia. Zowel op de kleinere wegen, de stad als op de autobaan. De 1.6 motor voldoet aan alle eisen wat betreft power. Je bent zo aan de 100 km p/u. En je moet goed opletten dat je niet te hard rijdt. Echter lopen de brandstof kosten dan wel wat op. Maar dit heb je zelf in de hand. Alles bij elkaar zou dit voor ons gezin een perfecte auto zijn. Veel ruimte, rijdt soepel, reageerd snel, genoeg pk's en een auto om in gezien te worden.

Contact Openingstijden
ma-vr: 08:00 - 18:00 uur *
za: 09:00 - 17:00 uur *

* Werkplaats & Werkplaatsreceptie
ma-vr: 08:00 - 17:00 uur
za: gesloten

Wassink Autogroep
E: info@wassinkautogroep.nl

Wassink Autogroep pay-off

Erkend duurzaam logo