Filter

Filter herstellen

Onderwerp:


Filter herstellen

Plaats:


7.1 31 mensen Onderhoud

8.4 73 mensen Aanschaf

8.0

Totaal 114

Ervaringen

9 Nijmegen

24 maart 2017 door Rosanne

Telefonisch ging het wat moeilijk: er werd wel opgenomen, maar het doorverbinden lukte een aantal keer niet met de juiste persoon. Aan de balie werd ik wel heel vriendelijk geholpen: zowel bij het wegbrengen als ophalen van mijn mooie Kia. Ik ben zeer tevreden en hij komt volgend jaar nog een keertje langs!

10 Nijmegen

13 februari 2017 door britt van son

Zeer tevreden over de service van Wassink Nijmegen! 1 dag voordat ik op vakantie zou gaan bleek er remvloeistof te lekken en mocht ik niet meer verder rijden. Dankzij het snelle handelen van Wassink en het meedenkend vermogen is diezelfde dag mijn auto nog gemaakt en kon ik die nacht heerlijk op vakantie gaan. Mijn complimenten!

10 Winterswijk

04 februari 2017 door R. Clevers

Tijdens mijn zoektocht naar een zwarte Peugot 207 via "gaspedaal.nl" in contact gekomen met Iwan Wikkerink. Vanaf het 1e telefonisch contact goed gevoel over het bedrijf en haar medewerkers: correct met aandacht voor detail. Super!

10 Boxmeer

02 februari 2017 door Bezemer

Goede ontvangst en duidelijke informatie omtrent onderhoud met de daarbij behorende kosten voor onze Kia Picanto. Hierdoor geen verassingen achteraf. Prima service.

10 Roermond

02 februari 2017 door Mariëlle Hendrix

Stefan Massop heeft mij correct geïnformeerd over de onderhoudswerkzaamheden aan mijn Peugeot 308cc. Stefan is eerlijk en zeer klantgericht, daarom ben en blijf ik bij Massink Autogroep Peugeot Roermond.

10 Nijmegen

10 januari 2017 door L.F.Lammers

Beurt is deze keer perfect gegaan. Sanne gaf duidelijke uitleg en ook telefonisch contact was prima.

1 Venlo

21 december 2016 door Anne vriezenkoop

SUPERSLECHT BEHANDELD!! Eerst bleek de auto niet zo te zijn zoals geadverteerd. Geen CC aanwezig. Auto had ook schade! 300 kilometer gereden om als stront behandeld te worden!! Gewoon respectloos.....

Angelique Gesthuizen-Van Donzel

21 december 2016 door Angelique Gesthuizen-Van Donzel

Beste mevrouw Vriezenkoop, Spijtig om te vernemen dat u niet over ons tevreden bent. Wij zullen hierover persoonlijk met u contact opnemen om het verder met u te bespreken.

10 Venlo

10 december 2016 door F.E.H. van Hal

10 Boxmeer

05 december 2016 door tonny eichelsheim

heb een 2 de hands auto gekocht. ben er mee thuis gekomen en wou de auto aan de fam. laten zien. toen ik de auto starten deed de auto helemaal niets meer. ik heb de ANWB gebeld en die zei dat de dynamo kapot was. ik heb gelijk de garage gebeld en die hebben het netjes op gelost. ik ben zeer tevreden over Wassink auto groep Boxmeer. voor mij een dikke 10

1 Doetinchem

03 december 2016 door Wouter Spoelder

Rond 20 oktober een peugeot 308 SW bij u besteld via de leasemaatschappij. Een paar dagen later werd ik gebeld ivm inbouw lederen bekleding. Ik kon kiezen tussen een licht bruine kleur of een donkerbruine kleur. Van de licht bruine kleur stond er nog 1 gereed en zou ik deze een paar weken eerder kunnen ontvangen dan de geplande 26 november. Vanaf oktober.. de weken verstreken... ik hoorde niets meer. Vervolgens ben ik op 22 november voor het eerst gaan bellen. Ik zou dezelfde dag teruggebeld worden (NIET GEBEURD), 23 november (IDEM DITO), 25 november IDEM DITO. Maandagmorgen weer ZELF gebeld. Persoon in kwestie (Geurts) van de planning weer gesproken. Hij vertelde dat hij niet terugbelde omdat hij geen contact met de leerinbouwer kreeg (TERWIJL de auto al ergens klaar zou staan???). Maandag einde dag zou ik geinformeerd worden (NIET GEBEURD). Dinsdagmorgen 29/11 zelf weer gebeld en je raadt het al... ik zou teruggebeld worden. Maar wederom niet gedaan. Vervolgens vroeg in de ochtend op 30/11 een klacht ingediend bij de leasemaatschappij om het vanaf hier van mij over te nemen. Die zouden ook dezelfde dag terugbellen (wel gebeurd, maar met de mededeling dat ze nog niet de antwoorden hadden van Wassink). Vrijdagmorgen ik zelf weer gebeld met de leasemaatschappij, maar toen ik 's middags weer teruggebeld werd kreeg ik te horen dat de juiste mensen niet aan het werk waren. Maandag 5/12 zou ik echt uitsluitsel krijgen. Ik dacht dat de aanschaf van een leaseauto een feestje hoort te zijn. Maar het tegendeel is waar. De dame van de receptie kan ik veel complimenten maken, want die begon zich inmiddels wel te schamen maar hielp mij keurig. De afdeling en de heer Geurts heb ik leren kennen als niet klantgericht. Ook als je geen informatie hebt hoor je de klant te informeren. Zeker als je die afspraak gemaakt hebt!!!! Ik ben benieuwd naar de afloop van deze aflevertragedie!

10 Winterswijk

25 november 2016 door J.van der Flier

Ben nu 14 jaar klant en van het begin af aan ben ik zeer tevreden. De mensen zijn erg vriendelijk en ter zake kundig, laten je voelen dat je als klant gewaardeerd wordt. Afspraken worden perfect nagekomen. Bij servicebeurten en reparaties wordt de prijs vooraf doorgenomen. Ik waardeer vooral ook de bekwaamheid van de technische mensen, die altijd een goed advies geven waar je wat aan hebt. Ik kan daarom de soms wat negatieve opmerkingen van andere klanten totaal niet onderschrijven. Voor mij is dit een top garage die het vertrouwen waard is. e

9 Nijmegen

10 november 2016 door Thomas

Langs geweest om een 2e hands auto te bekijken. Auto stond netjes klaar. Helaas wel meer dan een uur moeten wachten voor het gesprek omdat de verkoper in gesprek was met andere klanten. De inruilauto goed bekeken en gereden (wat andere zaken bijna nooit doen) doen ze goed. De prijskaart in de auto vermeld een prijs die bijna € 3000 hoger is dan de prijs op internet. Dat is dan wel weer slordig. De inruiltaxatie was erg laag, vond ook de verkoper. Ik wordt hier nog over teruggebeld. Verkoper is erg kundig, maar vergeet wel een kaartje mee te geven (hoe heette hij ook alweer?) Mooie zaak verder met vriendelijk en attent personeel (zeggen allemaal netjes gedag) en er wordt veel koffie aangeboden. De free WiFi werkte helaas niet, ondanks de gratiskoffie. Jammer dat Nijmegen ver weg is van mijn woonplaats (meer dan een uur rijden) anders zou ik hier zeker vaker langsgaan.

Contact Openingstijden
ma-vr: 08:00 - 18:00 uur
za: 09:00 - 17:00 uur

Wassink Autogroep
T: 088 9277465
E: info@wassinkautogroep.nl

Wassink Autogroep pay-off