Filter

Filter herstellen

Onderwerp:


Filter herstellen

Plaats:


6.7 43 mensen Onderhoud

8.1 130 mensen Aanschaf

7.6

Totaal 191

Ervaringen

4 Nijmegen

05 juli 2018 door Corinne van Hal

Afgelopen zaterdag heb ik een tweedehands C1 gekocht bij Wassink in Nijmegen. Kan niet anders zeggen dat ik het onbegrijpelijk en jammer vind dat ik dat dat autootje pas volgende week vrijdag kan ophalen. 2 weken wachten om een C1 rijklaar te maken. Volgende keer overweeg ik toch weer naar een kleinere dealer te gaan.

2 Arnhem Kia

05 juli 2018 door aaron

meerdere keren geprobeerd contact te krijgen met de afdeling onderdelen, maar geen gehoor gekregen. 3 maal een terug bel verzoek gehad en tot op heden nog niet terug gebeld. slechte zaak mbt tot klantvriendelijkheid, mischien meer personeel aan nemen

7 Nijmegen

04 juli 2018 door P.van der Meijden

Ik ben in het bezit van een 16 jarige Peugeot 307, welk altijd goed is onderhouden en nog in een puike staat verkeerd. Echter kreeg ik problemen met de temperatuur v.d.motor en wat te samen met de APK graag opgelost zien. Kreeg de mededeling dat er olie bij de koelvloeistof was gekomen en dat de reparatie kosten zo hoog zouden zijn dat de auto feitelijk totalloss zou worden verklaard. Auto weer mee retour genomen tegen betaling van de check kosten en bij een garage elders laten onderzoeken. Naar blijkt was de waterpomp defect en zat er geen olie bij de koelvloeistof en laten repareren voor een fractie van de geprognotiseerde kosten van Wassink. Aldus aldaar een klacht ingediend van een wel heel verkeerde prognose en het terug storten van de door mij betaalde kosten. Nu Wassink deed hier niet moeilijk over en zorgde voor het terug storten hiervan. Zo is er toch weer wat meer vertrouwen in elkaar en dus TOP van Wassink. PvdM-Nijmegen

10 Wamel

29 juni 2018 door Nicolaas R

Geholpen door dhr Regelink bij het aanschaffen van een nieuwe auto locatie Wamel. Hele goede service, professioneel, vakkundig, nemen de tijd, denken oplossingsgericht. Een blijvende aanrader voor toekomstige kopers!

10 Venlo

27 juni 2018 door Rene

René, Nogmaals bedankt voor de hartelijke ontvangst, goede service en uitleg. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Ford!

10 Wamel

27 juni 2018 door Janine

Goede service. Ik ben zelfs opgehaald van het station Tiel toen ik mijn auto kwam halen, zodat ik niet zo lang met de bus hoefde!

10 Wamel

27 juni 2018 door Janine

Goede service. Ik ben zelfs opgehaald van het station Tiel toen ik mijn auto kwam halen, zodat ik niet zo lang met de bus hoefde!

0 Velp

21 juni 2018 door E.Schellevis

bijzonder slechte ervaring met verkoper in Velp. De ontvangst was erg lauw. Verkoper wist geen inhoud kofferbak 208 , niet enthousiast. mijn inruil bekeken en gereden (+_ 20 min ). vervolgens 3 x telefoon en app zonder excuseren en loopt weg uit gesprek met map. Daarop zijn wij ook maar vertrokken. Geen interesse meer van onze kant . Verkoper stuurt mail met prijsvoorstel en geeft aan dat wij plotseling weg "moesten". wij vinden dit alles erg onbeleefd en klantonvriendelijk maar zal wel aan ons liggen. Zo doe ik in ieder geval geen zaken. mvgrt E Schellevis. p.s. Verkoper Rein Hardeman

0 Nijmegen

20 juni 2018 door P.van der Meijden

Op 7-6-2018 bezocht ik de vestiging Nijmegen, met een te warm wordend motorblok van mijn weliswaar oude Peugeot 307 maar verder nog in puike staat. Men deelde mij mede dat er olie bij de koelvloeistof was gekomen en dat herstelkosten voor het verwijderen van alleen de kop € 850,= ging kosten excl.de nog bijkomende kosten en men schatte dit totaal op € 1500,= en feitelijk een total los v.d.auto. Ik heb de auto weer mee retour genomen na betaling van faktuur 12707760 € 78.50 Ik ben vervolgens naar 1 andere garage gegaan welk mij auto heeft hersteld t.w. de defecte waterpomp en GEEN olie bij de koelvloeistof!!! Vind dit voor een Peugeot garage wel een zeer slechte diagnose die mij ook nog eens € 78.50 heeft gekost.

0 Arnhem Peugeot/Citroën

20 juni 2018 door C. van Gompel

Op 20/6 bij balie gemeld met verzoek voor bijvullen Adblue. Er wordt 'doodleuk' vertelt dat de monteurs eerst koffie gaan drinken en dat mijn auto daarna aan de beurt is. Ik geef aan het vreemd te vinden dat koffie belangrijker is dan een klant te helpen. Er wordt mij, nadat ik wegloop bij de balie, nageroepen 'dan doe ik het zelf wel'. Vervolgens wordt na ong. 15 min. de sleutel op de leestafel gelegd (waar ik zit te lezen), medewerker draait zich om en zegt in het weggaan nog 'ik lees uw feedback wel'. Nou, bij deze! Dit is de 2e onaangename ervaring sinds van Hunnik is overgenomen door Wassink! Ik ga uitkijken naar een andere dealer.

0 Zevenaar

19 juni 2018 door B.T.J. Heuveling

Ben vandaag 19-6-18 op bezoek gegaan bij Verbeek in Zevenaar.Ik weet dat het een Citroen dealer is en wilde weten of ze ook DS modellen kunnen leveren. Bn op zoek naar een DS4 Crossback (gebruikt). Nou is de showroom daar niet zo groot dat ze me over het hoofd hebben gezien. Maar er zitten 3 mannen ahter de balie, 1 zit er achter de pc, de andere twee staan er een beetje bij. Na exact 15min rondgelopen te hebben heb ik gevraagd of ik misschien een nummertje moest trekken om geholpen te worden. Fijn antwoord wat ik kreeg......de verkoper was even naar de wasstraat maar is zo terug. Wat een aanfluiting. IK heb me omgedraaid en ben maar weggelopen. Wat een stel amateurs daar. Als dat de instelling van het personeel is weet ik dat ik daar nooit iets ga kopen. Met vriendelijke groeten, B.T.J. Heuveling

9 Doetinchem

14 juni 2018 door theo van bree

apk en beurt peugeot

Contact Openingstijden
ma-vr: 08:00 - 18:00 uur *
za: 09:00 - 17:00 uur *

* Werkplaats & Werkplaatsreceptie
ma-vr: 08:00 - 17:00 uur
za: gesloten

Wassink Autogroep
E: info@wassinkautogroep.nl

Wassink Autogroep pay-off

Erkend duurzaam logo